wtorek, 12 czerwca 2012

Trend for today : Pastel

Pastele...hmm...
Dla mnie rewelacja, zdecydowany HIT
Ten nowy trend porwał wszystkich i zawładnął fashion street w całości.
Wiele osób stawia sobie jedno, kluczowe pytanie: dlaczego?
Moim zdaniem chodzi tu o kolory, wszystkie możliwe róże, zielenie, żółcie i błękity sprawiają, że się uśmiechamy. Są to barwy tęczowe, które sprawiają, że stylizacje stają się dziewczęce, a jednocześnie bardzo stylowe.


Pastels....hmm...
For me it's sensation, HIT - definitely.
This new trend gripped hole fashion street.
Many people asking: why?
In my opinion the cause are colours - pink, green, yellow and blue make us happy and we feel amazing.
This colours make the outfit more girly and elegant at the same time.

Oto inspiracje z tym trendem :


Pastels inspirations:

160300067957023061_sya5kkuk_f_large

Il_570xn.308960132_large

7_large

Tumblr_m50o4yoviw1r0tgmqo1_500_large


Tumblr_lr5rkrcp0v1qboerlo1_500_large

Tumblr_ljqk4l1bks1qef771o1_500_large

Tumblr_lpmmn4xtk81qa5ylbo1_500_large

Tumblr_m0freisafp1r2hfw0o1_400_large

Tumblr_llepviudpi1qfateqo1_500_large

Fone_large

Have a nice day
Love, J.








4 komentarze:

  1. A no piękne są pastelowe ciuszki, ale chyba żadnej pasteli nie mam w swojej szafie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam i to sporo, między innymi dlatego napisałam o tym post ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. ciuchy i włosy w pastelowych odcieniach są śliczne. podoba mi się pastelowa torebka przedstawiona wyżej :P
    masz bardzo fajnego bloga :)
    zapraszam:
    http://to-i--owo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń